Агенция "Ла мезон" стартира предлагането на услуги в областта на връзките с обществеността и управлението на персонала на територията на Русе, Плевен и региона през 2009 г.
Амбициите на екипа на Агенцията за връзки с обществеността и човешки ресурси „Ла мезон“ са да предложи качествено професионално обслужване на клиентите си с цел те да постигнат ефективна реализация на предлаганите стоки и услуги и да срещнат общественото доверие за своята дейност.
Всеки наш клиент получава максимално внимание и специално отношение. Нашето разбиране е, че съвременният бизнес не може да се развива и усъвършенства, ако не отделя достатъчно внимание на комуникацията с различни групи и публики, както и ако не прави необходимото да се предпази от блокиране на чуваемостта в собствената структура на фирмата и организацията.
Работата на агенцията не се свежда само до организиране на събития, дори и за самите тях да се прави задълбочена подготовка. Ние сме винаги до Вас, когато имате нужда от съвет за всяка стъпка в предприемаческото Ви ежедневие, независимо дали става дума за грешка на служител, контакт с партньори, служители, институции или нужда от реакция на криза.
Нашето виждане е, че ние можем да Ви бъдем полезни и с намирането на кауза, подготовка на програма за социална отговорност, обучение на персонал. Освен това можем да извлечем новината от Вашата ежедневна дейност, както и да я разпространим не само в медиите, но и сред потенцаилни клиенти, партньори, инвеститори.
PR-ът има най-стабилен ефект тогава, когато се работи по цялостна стратегия, когато сътрудничеството е дългосрочно и агенцията и фирмата или организацията работят в сътрудничество, а не в позицият
а работодател – служител, смятаме ние в „Ла мезон“.
Умението да бъде гъвкаво, социално отговорно и екологосъобразно, е преимущество на всяко съвременно начинание, смятаме ние от „Ла мезон“. Голямата ни задача, поемайки консултантската работа за даден клиент, е да намерим пътя за постигане на взаимно разбирателство и сътрудничество и за хармонизиране на взаимоотношенията на нашия клиент и групите, към които е насочена неговата дейност. Ние можем да реализираме целите на своя клиент и да осъществим НЕГОВИТЕ събития и успехи! Работата ни се основава на използването на всички съвременните технологии и комуникационни канали.
Ставайки наш клиент, можете да сте спокойни и за процеса на управление на човешките ресурси във Вашата компания или организация – стриктно водим документацията, изисквана от нормативната уредба в България, по отношение на възникването и прекратяването на трудовите правоотношения, осигуряването на безопасни и здравословни условия на труд и други важни елементи от работата с персонала, като например изграждането на корпоративната култура.
Мениджърът „PR, реклама и човешки ресурси“ в нашата компания е Росица Великова, журналист с над 12 години стаж в централни и регионални печатни и електронни медии и експерт в областта на подбор на персонала и управлението му. Има повече от 8 години професионален опит и като експерт „Връзки с обществеността“.
Мениджърът на компанията за Плевен е Величка Петкова, дългогодишен журналист в печатни и електронни регионални и национални медии.
Добрите бизнес отношения и спазването на корпоративна етика са основни фактори в работата ни. Нашите клиенти и партньори се ползват със стриктна конфиденциалност.